shadow

אם יש לך ספר, למה אתה ממשיך לפרסם פוסטים?

שאלו אותי פעם "אם אתה כותב ספרים, למה אתה עדיין משקיע בכתיבת פוסטים?"
אני חושב שזה בערך כמו לשאול זוג שכבר ביחד שנה למה הם עדיין טורחים להתנשק. כלומר, זה ממש לא "זה או זה", אלא "זה וגם זה". העניין הוא שלכתיבת ספר ולכתיבת פוסט יש מטרות שונות, מול קהלים שונים, ובשלבים שונים של התקשורת עם הלקוח.

ואז מגיעה השאלה הבאה: "אבל איך יש לך זמן/כח/רעיונות לכתוב כל כך הרבה פוסטים?"

היום יש לזה כבר תשובה נוספת (ואכתוב עליה בקרוב), אבל תשובה הקלאסית שלי היא – כי אני כותב כמו מקצוען, לא כמו חובבן.

🥸חובבן מתחיל לכתוב מדף ריק, מקובץ ריק. הוא בוהה בלבן הגדול הזה ומנסה לחשוב מה הוא עומד לומר. זה קשה. עוד יותר קשה הנטייה של אנשים לנסות גם להחליט מה לכתוב וגם איך לכתוב את זה באותו הזמן. התוצאה היא שקשה להתחיל, וכשכבר מתחילים אז כותבים ומוחקים וחוזרים ועורכים והכל לוקח המון זמן ומתיש. וכמו כל דבר שקשה לנו, אנחנו מתחמקים מזה. והתוצאה היא שאותם בעלי עסקים לא מפרסמים מספיק תוכן מעניין וחדש לקהל שלהם, והעשייה שלהם סובלת מכך.

🕶מקצוענים לא עובדים ככה. מקצוענים תמיד מתחילים לכתוב מתוך משהו קיים. או שלוקחים משהו קרוב ומשנים אותו, או, אם רוצים להתחיל מתוכן נקי, עובדים עם תבנית מוכנה מראש. משהו מובנה, משהו שהוכח שעובד, משהו שפשוט מכוון אותך לזרוק לתוכו את מה שאתה רוצה להגיד בסדר מסויים שיש בו הגיון ופשוט מכוון להוציא ממך את המסר שרצית להעביר בצורה פשוטה, בהירה ויעילה.

אגב, אני יחסית יעיל בכתיבה חופשית. כנראה שזה בא לי בקלות יותר מרוב האנשים. אבל אני מתעסק במילים כתובות כבר הרבה מאוד עשורים. ועדיין, כאשר אני רוצה לכתוב משהו מהר ופשוט ועכשיו, גם אני משתמש בתבניות מוכנות. יש לי די הרבה כאלו, ואני משחק איתן לפי מה שמתאים באותו הרגע.

->->->

רוצים גם להתנסות בכך? לזמן מוגבל אני מאפשר להוריד חבילה של 3 תבניות מועילות בחינם (בדרך כלל אני מוכר את זה ב 97ש"ח). לחצו כאן על הקישור ותוכלו להתנסות מייד בעצמכם. http://bookmasterplan.com/PostAccelerator

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן