shadow

איך גם אני למדתי שכישרון לכתיבה עשוי להפריע

מסתבר שלפעמים כישרון, לא רק שאינו נחוץ, הוא אפילו מזיק.

אני כותב כל החיים. אפשר לומר שאני מתפרנס מכתיבה, מפני שגם כשכיר, חלק חשוב ממה שעשיתי היה לכתוב. כתיבה באה לי בקלות. לפחות, כך חשבתי עד שמצאתי את עצמי נדרש לכתוב עוד ועוד פוסטים ומאמרים וגיליתי שהניסיון לכתוב כפי שאני רגיל, בלי שיטה או תוכנית, פשוט לא עובד.

באותו זמן, אתרי מאמרים נחשבו דרך מעולה לקידום אתרים בגוגל ולמשוך תנועה. אבל למרות שהתאמצתי מאוד, פשוט לא הצלחתי לייצר מספיק חומר כדי להשיג את כמות התנועה שרציתי. כן, הגיעו לי לקוחות בעקבות מאמרים שכתבתי, אבל פחות ממה שרציתי. כדי להגיע למטרה שלי, הייתי צריך לפרסם לפחות פי שניים ממה שהצלחתי.

ואז גיליתי את השיטה של כתיבה לפי תבנית מוכנה מראש. פתאום התברר שלא צריך כישרון גדול, ובעצם, מסתבר שלהסתמך על כישרון זו טעות. נכון הרבה יותר להסתמך על שיטה – לקחת תבנית ולמלא אותה דורש הרבה פחות זמן ומאמץ, ומייצר הרבה יותר תפוקה, מאשר להסתמך על כשרון טבעי לכתיבה.

לכן, אם מה שעוצר אתכם מלכתוב זו התחושה "אין לי כישרון", או "אני יודע לכתוב אבל לא כלך כך הרבה", כנראה שגם אתם עושים את אותה טעות שאני עשיתי בעבר, וחבל.

אז כעת כשאתם יודעים שהייתם יכולים גם אתם לכתוב יותר ובקלות אילו הייתם כותבים עם תבניות, אם אתם רוצים לנסות את השיטה הזו, לחצו על הקישור לקבלת קובץ תבניות (בחינם) להתנסות.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן